Reklamace a vrácení zboží

I reklamace se může stát.
A tak jsme jsme pro vás připravili malý návod jak postupovat. Preferujeme dopravní společnost Zásilkovna nebo Česká pošta.

  • Buď nám napíšete email a my vám instrukce pošleme emailem
  • Nebo použijete návod na této stránce

 

  1. Vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (kliknutím na nápis se otevře nová stránka s formulářem) kde vyplňte všechny kolonky a hlavně popis závady a číslo objednávky, abychom věděli kam následně dle objednávky poslat nové nebo opravené zboží.
  2. Vyplněný Formulář zabalte s poškozeným zbožím a zašlete nám je prostřednictvím Zásilkovny na adresu:

Riegrova 123
411 17
Libochovice
ID výdejního místa: 11951

Kliknutím na obrázek ho zvětšíte

Jako příjemce uvádějte

Slovák Petr
Telefon: +420 775504020
Email: info@nejtrika.cz

Zásilku můžete podat na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny, kde zásilku přinesete bez štítku a u obsluhy jen nahlásíte heslo, které najdete v aplikaci Zásilkovna (odkaz ke stažení)  pod podanou zásilkou. Obsluha nalepí štítek na balík a zásilku převezme.
V aplikaci pak následně vidíte kde momentálně je.
Námi odeslána zásilka se Vám pak automaticky zobrazí ve Vaší aplikaci.

Kde sehnat aplikaci ZÁSILKOVNA?

Stáhněte si aplikaci https://mezinami.zasilkovna.cz/
Vyplňte všechny potřebné údaje pro aplikaci a můžete zasílat.

JAK ZASLAT PŘES ČESKOU POŠTU?

Zabalenou zásilku zašlete na Adresu

Slovák Petr
Karlovarská 187
Řevničov
270 54
Česká republika
Telefon: +420 775504020
Email: info@nejtrika.cz

Zásilky na dobírku nepřebíráme a bude vám poštou nebo zásilkovou vrácena zpět na podací místo

99% reklamací vyřešíme po telefonu, aniž by zákazník musel zboží odesílat zpět k nám.