Reklamace a vrácení zboží

I reklamace se může stát. A tak jsme jsme pro vás připravili malý návod jak postupovat. Preferujeme dopravní společnost Zásilkovna nebo Česká pošta.
  • Buď nám napíšete email a my vám instrukce pošleme emailem
  • Nebo použijete návod na této stránce
 
  1. Vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (kliknutím na nápis se otevře nová stránka s formulářem) kde vyplňte všechny kolonky a hlavně popis závady a číslo objednávky, abychom věděli kam následně dle objednávky poslat nové nebo opravené zboží.
  2. Vyplněný Formulář zabalte s poškozeným zbožím a zašlete nám je prostřednictvím Zásilkovny na adresu:
Z-BOX Luženská 105 270 53 Krušovice       Kliknutím na obrázek ho zvětšíte

Jako příjemce uvádějte

Slovák Petr Telefon: +420 775504020 Email: vinylclock@post.cz   Zásilku můžete podat na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny, kde zásilku přinesete bez štítku a u obsluhy jen nahlásíte heslo, které najdete v aplikaci pod podanou zásilkou. Obsluha nalepí štítek na balík a zásilku převezme. V aplikaci pak následně vidíte kde momentálně je. Námi odeslána zásilka se Vám pak automaticky zobrazí ve Vaší aplikaci.   JAK ZASLAT PŘES ZÁSILKOVNU?   Stáhněte si aplikaci https://mezinami.zasilkovna.cz/ Vyplňte všechny potřebné údaje pro aplikaci a můžete zasílat.   JAK ZASLAT PŘES ČESKOU POŠTU?   Zabalenou zásilku zašlete na Adresu   Slovák Petr Karlovarská 187 Řevničov 270 54 Česká republika Telefon: +420 775504020 Email: vinylclock@post.cz   Zásilky na dobírku nepřebíráme a bude vám poštou nebo zásilkovou vrácena zpět na podací místo   Předem děkujeme