I reklamace se může stát.
A tak jsme jsme pro vás připravili malý návod jak postupovat. Preferujeme dopravní společnost Zásilkovna nebo Česká pošta.
- Buď nám napíšete email a my vám instrukce pošleme emailem
- Nebo použijete návod na této stránce
- Vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ (kliknutím na nápis se otevře nová stránka s formulářem) kde vyplňte všechny kolonky a hlavně popis závady a číslo objednávky, abychom věděli kam následně dle objednávky poslat nové nebo opravené zboží.
- Vyplněný Formulář zabalte s poškozeným zbožím a zašlete nám je prostřednictvím Zásilkovny na adresu:
Riegrova 123
411 17
Libochovice
ID výdejního místa: 11951
Kliknutím na obrázek ho zvětšíte
Jako příjemce uvádějte
Slovák Petr
Telefon: +420 775504020
Email: info@nejtrika.cz
Zásilku můžete podat na jakémkoliv podacím místě Zásilkovny, kde zásilku přinesete bez štítku a u obsluhy jen nahlásíte heslo, které najdete v aplikaci Zásilkovna (odkaz ke stažení) pod podanou zásilkou. Obsluha nalepí štítek na balík a zásilku převezme.
V aplikaci pak následně vidíte kde momentálně je.
Námi odeslána zásilka se Vám pak automaticky zobrazí ve Vaší aplikaci.
Kde sehnat aplikaci ZÁSILKOVNA?
Stáhněte si aplikaci https://mezinami.zasilkovna.cz/
Vyplňte všechny potřebné údaje pro aplikaci a můžete zasílat.
JAK ZASLAT PŘES ČESKOU POŠTU?
Zabalenou zásilku zašlete na Adresu
Slovák Petr
Karlovarská 187
Řevničov
270 54
Česká republika
Telefon: +420 775504020
Email: info@nejtrika.cz
Zásilky na dobírku nepřebíráme a bude vám poštou nebo zásilkovou vrácena zpět na podací místo
99% reklamací vyřešíme po telefonu, aniž by zákazník musel zboží odesílat zpět k nám.